Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 20 apr 09, 22:51
Endret: 20 apr 09, 23:00
Endret av: Gardarson

To positive ting ifag, det er at FFK for en gangs skyld har flaks og at vi ikke fikk noen nye skader!!

Ellers reagerer jeg på det Gashi sier i intervjuet i adressa: okt gjort av Raio. Jeg hadde nok klikket ganske bra dersom jeg hadde fått vite det ute på banen, sier Gashi, som innrømmer at det var noen tøffe dueller mellom ham og Fillo.

Hadde nok klikket?? Fyren skal være griseglad han ikke fikk rødt i 1 omgang! Makan til idiotisk oppførsel skal man lete lenge etter og det bør han bli irrettesatt for! Han skjerpet seg noe etter pause, men makan til grining a gett!!

Ellers skal Røsler ha applaus for å refse egne spillere for filming etter kampen, det var en ny side fra ham.

Som andre har sagt synes jeg det er et mirakel at Ramberg og Kasey får fullføre kampen! Aldri sett noen spille dårligere for FFK! Vi vant med 8 mann og en sutreunge! Her bør det jobbes HARDT i uka som kommer!

Ellers kan jeg ikke fatte hvordan dere kan gi Everton 3 på børsen og spillere som pachayian og Tegstrøm 4 og 5!

Greit han ikke er målfarlig, men han jobber da mer enn hele jvæla midtbanen til sammen! Tegstrlm er ikke akkurat farligere foran mål han heller? Everton var en av våre minst dårlige idag! Når han får en SPISS å samarbeide med og ikke en potetsekk, da blir det moro!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340