Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 apr 09, 01:33

Opprinnelig postet av Martin_
Jeg ønsker ikke å høre Stabæk-sangen på Cafe 1903.

Akkurat det der reagerte jeg litt på også da jeg var innom 1903 før kampen. Jeg så kanskje 2-3 folk med stabækdrakter, men likevel spilte man Stabøk-sangen for full guffe på høytalerne. Ser ikke helt hensikten.

Ellers kjenner jeg ingenting til Waters og hvilken jobb han gjør, så personlig har jeg ingen kommentarer til disse påstandene. Jeg aner rett og slett ikke hva som er sant eller usant i denne saken, eller om FFKs vaktkorps er så håpløst som noen skal ha det til. Det eneste jeg vil påpeke er at her får presentert én side av saken, der kildene mildt sagt må tas med en solid klype salt, og erfaringsmessig får man ofte et mer nyansert syn om man lytter til begge parter. Artikkelen til ss var uansett langt over streken.

Helt off topic: Godt mulig jeg begynner å bli gammel, men hvorfor spiller man sangene så sinnssykt høyt på 1903? Det var jo klin umulig å snakke med sidemann. Jeg måtte sitte og skrike ham i øret for å ha en samtale gående. Litt lavere volum hadde vel ikke skadet?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f