Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 apr 09, 23:30

Veldig enig i det meste av det du sier A.Scheie.

Men jeg trur ikke billigere billetter vil få de minst ivrige bort fra feltet. Mitt inntrykk er at de synes det er et kult sted å henge! Tross alt er disse også med å synger innimellom. Er det da best at de ikke er på feltet og dermed aldri lager lyd, eller at de står på feltet for å lage litt lyd innimellom? Kanskje blir de mer å mer ivrige etterhvert? Det skjer hvertfall ikke ved at de sitter et helt annet sted.

Det vil nok ta laaaang tid før vi klarer å fylle hele feltet med 100% syngende suportere uansett.

Jeg synes stemningen var bedre når BRH stod foran, virker som det var enklere å få med seg folk da, så jeg skulle ønske dere samlet dere ganske langt fremme igjen. Trur folk da føler litt mer press for å synge..?

Er det ingen i BRH som kunne tenke seg å prøve seg som forsanger? Egentlig ser jeg ikke poenget med en egen forsanger dersom BRH står foran og bytter litt seg imellom på å ta ansvar for å holde trykket oppe. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340