Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 apr 09, 20:26

Et bra innlegg scheie! En personlig mening fra meg: Ting kan og kunne vært gjort bedre fra BRH sin side som du sier. Det kan godt hende vi bør være mer ydmyke og rosende når det er bra trøkk på feltet istedenfor å bare kjefte når det er tyst. Det er sikkert også noe vi kan ta opp internt framover. Vi er unge og engasjerte og brenner voldsomt for en god stemning på feltet. I blant tar følelsene kanskje litt overhånd og det kan komme ut av styr til tider med kjefting og roping, men det er selvsagt ikke bra og er bare å beklage. Jeg setter pris på ditt gode og saklige innlegg med fornuftige forslag til å bedre stemningen. Hadde dere blitt kjent med oss så hadde dere visst at vi egentlig er en ålreit gjeng som har et intenst ønske om å få den gode stemningen tilbake, få ros av spillerne for støtten vi gir og vise oss frem for resten av "tribunenorge".

Jeg nekter derimot å tro at det er vår feil at stemningen ikke er som den var før. Vi kunne som alle andre ha gjort enda bedre tiltak for en bedre stemning på stadion, men det jeg virkelig savner er litt engasjemant fra styret i PH rundt "problematikken". Som Lex sier, vi trenger ildsjeler og bidragsytere på feltet, noen som gir faen i om de tabber seg ut og som tåler litt kritikk, samtidig som de gjør sitt for en bedre stemning.

Forresten føler jeg at det ikke hadde vært så dumt med et PH-møte (for alle som mener noe om stemningen pr. dags dato) rundt temaet "en bedre stemning på feltet". Å samle seg på 1903 over noen pils en kveld og ta en prat

Forresten er RHE oppløst og de få ildsjelene som var med der har meldt overgang til BRH.

/For egen regning - Danan

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340