Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 apr 09, 16:41

Opprinnelig postet av lordofwhat

det er ikke bare plankehaugen styret som har noe å jobbe med  heller

drømmen min er at det enkelte individ som ikke er der for å synge finner ut av at han/hun ødelegger for dem som vil lage liv ved å møte opp å gi bengen i plankehaugens rykte som  supporterforening.

jeg TROR FAKTISK at hvis mange nok sier i fra så skal vi klare å løfte plankehugen (med brh) opp mot toppen av supportergruppene i norge og vise hele norge hvorfor fredrikstad stadion er et uintagelig fort.



Helt enig, tommel opp! Problemet er at folk ikke tør å si i fra. Det hender jo rett som det er at det blir laget tråder som omhandler personer som står raden bak dem og prater dritt om spillere, hvor de legger ut om hvor tåplig det er å klage på egne spillere. Men sa de i fra under kampen? Neeeida, må vente til man sitter bak tastaturet sitt og skriver med brukernavnet, først da kan man si i fra.

Jeg er ikke ute etter å svartmale Plankehaugen og dagens styre. Jeg ønsker ikke noe annet enn å dobble både medlemsmassen og lydtrykket i/fra Plankehaugen. Men vi er i en dårlig trend for tida, tiltak må gjøres. Ny forsanger bør være første prioritet. Mye viktigere enn hestedrift, korps og maskotter.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f