Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 apr 09, 12:24

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av stheike

alt avhenger av det jævla styret. de har ikke snev av tribunekultur. Tror det er på tide med noe nytt. legg med ph! majoriteten i ph er 55+ og de fleste har 5 i promille på kamp og da er det ikke lett å synge. som jeg har sagt før så skal det ikke være folkelig og være medlem i ph, hva i helvette skal vi med 4000 medlemmer når 4-5% synger. er på tide noen gjør noe!!  om tirsdagen så prøvde brh å dra igang gang på gang men ph bare dabber mere og mere av. 

 

 

Som jeg skrev igår, jeg påstår at hvertfall 90% av de som står på feltet, stort sett er med å synger!

 

Mannen mener 5% av de som er med av PH totalt. Andelen som står på feltet og synger er nok betraktelig større enn 5%, men å påstå at denne er oppe i 90% virker for meg like hinsides som 5%. Disse folka står i såfall og mimer til sangen eller nynner for seg selv, for at PH-feltet har ramla dramatisk i kvalitet det siste året går nesten ikke ann å diskutere spør du meg, og den spiralen er tydeligvis nedadgående.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f