Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 apr 09, 11:49

Audition??? Er det mulig?

Det må være en som på eget intinativ klatrer opp på gjerdet, river av seg skjorta og pisker feltet opp i en fanatisk stemning! En som har vist seg som en pådriver og kjent i miljøet.

Det kan ikke bli en som blir valgt av et panel som sitter på en kafè eller VIP-losjen på stadion, for å fremføre sin greie.

Det er ingen som vil gjøre dette på PH feltet. Hvorfor?

Zoran fikk hudenfull pga at han var for ivrig. Glenn gjorde det bra, men han burde får assistanse og bytte slik at han hadde mulighet til å se noen kamper. BRH blir av flere boikottet!

Takk til Zoran, Glenn og BRH!

Hva er det som skjer med supportermiljø vårt? Det er ingen som vil gjøre seg den bjørnetjenesten å stikke hodet fram, det forstår jeg når det har blitt slik det har blitt....:-()

Når det er lange tråder her inne for å få slutt på sanger som jeg elsker bare Fredrikstad, alkohol og kvinner er det et tegn på at stemningsdreperne har fått for mye makt.

YellTil kamp mot stemningsdreperne!!!! Yell

"sagt i kjærlighet til klubben i mitt hjerte"

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f