Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 15 apr 09, 17:03

Opprinnelig postet av 1947modell

 nok et vannvittig valg av aune



Hvorfor det? Uavhengig av om dette ryktet stemmer eller ikke....

- Gerrbrand har ikke spilt kamp på halvannen måned, Er det riktig å sette ham rett inn i en forsvarsfirer som spiller mot Norges beste spiss? Samme trener som valgte å vrake Gerrbrand, får kjeft fordi han valgte å sette innpå en rusten Gardar. Hvor er prinsippene her? Tror dere ikke Gerrbrand er rusten?

- Gerrbrand har en kontrakt som går ut etter sesongen. Han er svensk og det er en dårlig skjult hemmelighet at han ønsker seg hjem. Vidar er lokal, er ikke kamprusten og har fortsatt et visst utviklingspotensial. Han har heller ikke gjort seg bort i kampene til nå. Skal man satse på å utvikle den loakle, eller skal man satse på han som etter alt og dømme forsvinner likevel? Jeg mener faktisk at Gerrbrand skal være klart bedre  enn Vidar før han tar plassen hans. En rusten Gerrbrand er ikke det.

- Man bør ikke delta mye i Fredrikstads uteliv for å vite at Gerrbrand er en relativt tørst kar.

- Om noen av dere er noenlunde tett på spillergruppen eller noen av personene i apparatet rundt, så kan dere jo spørre om Gerrbrand er populærer blant medspillerne om dagen. Jeg sier ikke mer...

Nei, dette var ikke et vannvittig valg av Aune. Og hvis ryktet om at han ikke møtte opp stemmer, taler jo det for seg selv.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340