Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 apr 09, 15:22

Her kommer jeg etter med en oppsummering av kampen..Hehe..

Syns dette var veldig positivt, når jeg har fått ristet av meg skuffelsen. FFK var det klart beste laget, og det er sjeldent Stabæk kommer til så få sjanser som de gjorde i 1.omgang.

Jeg tror FFK tapte i det øyeblikket Agim ble skadet. Da måtte vi legge om til 4-4-2, og mistet alt trykket. Jeg er selv motstander av den 4-5-1formasjonen FFK spiller i om dagen, men den er bedre enn 4-4-2 med Gardar og Evertòn på topp. FFKs største angrepsvåpen er Everton, rett og slett. Han gjør utrolige ting med ballen, og er veldig dyktig til å komme i møte i mellomrommet.

Når vi da bytter innpå Gardar som "bruker opp" rommet til Everton syns jeg det var en taktisk feilvurdering av Aune og Jonsson. Men det er selvfølgelig lett å være etterpåklok..

Jeg tror at Everton hadde passet bra med en rask og målfarlig spiller som er glad i å gå i bakrom. En Everton sammen med Tarik i fjor tror jeg kunne ført til enda flere poeng, faktisk..

Ellers syns jeg Gashi må ut av laget. Hadde en dårlig sesong i fjor, og har startet dårlig i år. Mot et kontringssterkt Stabæklag blir det idioti å drible sånn som han gjorde til tider.. Wehrman var litt under pari, men ok.

Pluss til Piiroja og Martinsen som løser oppgavene på en flott måte! Likevel mener jeg Piiroja har mye å gå på med ballen i beina. Thomassen syns jeg også fortjener mer ros enn hva enkelte har gitt ham. Han er en god førsteforsvarer og en ærlig spiller som gjør den defensive jobben hver gang. Må likevel jobbe med å bli mer delaktig i det offensive spillet.

Askar startet også meget bra. Syns han virket som en lovende spiller!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340