Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 apr 09, 12:11

Selvfølgelig mente jeg de to sistnevnte, Wergis. Skrivefeil fra meg. :-) Gerrbrand er bra, men har som du sier ikke noe voldsomt utviklingspotensiale.

Men ellers står jeg for det jeg har sagt. Man kan godt si at Piiroja vinner mye(alt) av dueller, men for min del holder ikke det når han bare sparker den vekk igjen. Og i midtforsvaret er og blir posisjonering viktig. Når vi vant sølvet på bortebane mot Molde i fjor var Piiroja moldensernes farligste angrepsvåpen på grunn av hans til tider horrible posisjonering.

Jeg vil mye heller se en Martinsen som vinner ganske mange dueller han også og som samtidig posisjonerer seg bedre, har bra fart og en litt bedre oppspillsfot enn Piiroja.  Eller en Ophaug som er en veldig undervurdert stopper i FFK.

Selvom ingen av disse er spesielt gode med ballen i bena er de bedre enn Piiroja. Fremtidens midtstoppere er spillende midtstoppere. En spiller som Vegard Forren i Molde foreksempel, mener jeg kan bli en av de beste spillerne i Norge om noen år.

Angående Kasey, Gardar og Tegström holder alle bra mål(Tegström på en god dag). Gardar og Piiroja er også hyggelig folk. Men jeg satser mye heller på unge talenter med mye lavere lønn.. Nå sier jeg ikke at alle spillere over 25 eller noe bør selges, langt i fra. Men når FFK nå har klart å hente to(Everton og Wallace), muligens tre(Borges) spillere som presterer godt i Tippeligaen, helt sikkert til mye lavere lønn, kan jeg ikke skjønne hvorfor de ikke skal fortsette med det.

Se på Runar Berg eller Gennaro Gattuso som frivillig går ned i lønn. Slike gutter det vil gamle Norge ha.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340