Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 apr 09, 18:33
Endret: 09 apr 09, 18:36
Endret av: Holters

FFK har budsjettert med et spillersalg som ikke ligner grisen. Jeg klarer ikke helt å se hvor vi skal skaffe de pengene fra. Selvsagt kan man få en god slump penger for en spiller som f.eks. Wallace, men når agenter spår et vanskelig marked til sommeren med få overganger, så kan jeg ikke helt fatte hva FFK tenkte på da de bestemte seg for å budsjettere med et såpass stor post for spillesalg. Man budsjetterer forresten ikke med "salg av 2-3 spillere", men en sum man skal oppnå. Det kan skje med én spiller (forhåpentligvis), tre eller flere...

Ser at folk tror man skal få en million for Tegan og flere millioner for Gerrbrand og Wehrman. Da er det på tide med reality check. Tegan hadde vært solgt for lenge siden om noen var villige til å betale i nærheten av en million for ham. FFK var villige til å la ham gå gratis for å spare lønnskostnader. Wehrman og Gerrbrand tipper jeg at vi får maks en million kroner for per spiller, men det blir mer spekulasjoner.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340