Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 mar 09, 22:27

Jeg for min del synes denne Strand har vært oppskrytt hele karrieren, også når han var på sitt beste i TIL. Ikke god nok for større ligaer, men en habil TL spiller på sitt beste. Per dags dato sliter han tribunen på Ullevaal.

Ellers enig med både de som sier vi ikke trenger spiss, og de som sier vi ikke trenger forsvarsspillere. Vi har god dekning på alle plasser, 4 nøkkelspillere snart tilbake fra skade. Samt ankommer Celso Borges snart som vil herje i "Gerrard" rollen bak en enslig spiss. Eventuelt sentralt eller som ving i 4-4-2 når Gardar er tilbake for fullt.

Vi har pac som faktisk blir bedre og bedre med åra, ophaug solid i hele fjor, shabani grei backup. På stopperplass har vi gode alternativer i Raio, Vidar, Gerrbrand, Ophaug og Shabani. Problemet er kanskje dog at vi har for mange like typer(Vidar,Raio,shabani). Ophaug litt kaldere med ballen i beina men ingen Gerrbrand han heller. Vbcaken er noe utsatt ettersom Thomassen ikke akkurat er drømmespilleren i backup her.

Helt fremme har vi jo pokker meg Everton på lån ut sesongen(liten risiko), Gardar, unge lovende Adiyiah og Tegan som jeg fremdeles har stor tro på. 4 spisser som ingen gjør seg bort i TL. Hvor mange klubber i TL kan egentlig skilte med slik bredde som FFK har? En bredde som først og fremst representeres av kvalitet fremfor kvantitet. Det ser vi nå når vi tar 4poeng på to kamper uten en kvartet som spilte så og si alle kampene ifjor!!I tillegg er spillere som Kasey, Gashi og Everton et lite stykke unna kampformen.

Nei, la nå FFK få jobbe i fred med nåværende stall, det handler faktisk om økonomi også folkens. Bruk og kast mentaliteten står sterkt hos skremmende mange........

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340