Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Elge

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 09
Innlegg: 3

Lagt til: 25 mar 09, 22:43
Endret: 25 mar 09, 22:47
Endret av: denialsander

Jeg er en hyppig leser på forumet, selv om jeg først registrerte meg i dag. Min første post vil jeg dedikere til Tribunekultur delen, med et forslag om en ny sang jeg klekket ut, i de timene hvor tentamens øving ble litt vel kjedelig.

Jeg vet ikke om den er en passende tribunesang, men jeg følte den er rimelig agressiv og gir gode lydtopper, som absolutt kan brukes.

Det er refrenget i en sang jeg regner med at mange av dere har hørt. Nemlig Kaiser Chiefs sang med "We are the angry mob". Refrenget begynner etter ca 2:50. Det er absolutt et refreng som kan synges om igjen, og om igjen. (

Jeg er ikke helt sikker på hvordan man får til hurtiglenke på denne sia, men i håp om at en av dere fikser det, legger jeg bare ut lenken).
http://www.youtube.com/watch?v=udc6n1JTQEA

Teksten går slik:

We are the angry mob
We read the papers every day
We like who we like, we hate who we hate
But we're also easily swayed

Endrer vi teksten til noe slikt (fant på dette fort)

Vi er fra Fredrikstad
Og vi støtter laget vårt
Vi gjør det vi vil, vi gjør hva vi må
For vi elsker Fredrikstad

Personlig syntes jeg det klinger og fenger fint. Absolutt en sang som kan gjentas til høyere lydnivåer. Hva syntes dere?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f