Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 24 mar 09, 13:37

Opprinnelig postet av Liraren

Dessverre er det sånn for min egen del hvertfall, at jeg har mistet mye av motivasjonen til å stå i plankehaugen etter at Zoran ble fjerna. Alt livet ble borte, og plankehaugen har bare gått en vei etter den fatale feilen av plankehaugen/ffk. Vet at flere har den samme "holdningen" som meg. Zoran sine sko er dessverre umulig å fylle, mener nå da jeg! Men kudos til alle som forsøker!

 

jeg er så enig, så enig da Zoran ble fjernet, var det vell en som prøvde seg som forsanger, vet ikke om det var glenn eller en annen. men vi var mot lyn på bortebane.  og når forsangeren prøvde å dra igang og ropte: "nå må vi synge"!
da var det flere bak meg som sa : "Jeg skal synge når dere får tilbake Zoran"   

jeg er sikker på at det er mange som forsatt står slik og tenker slik enda...  få Zoran tilbake og få tribunelivet som vi var på god vei til å skaffe

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340