Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mar 09, 20:09
Endret: 24 mar 09, 10:14
Endret av: FFK1903

Er veldig fornøyd med at FFK viser fremgang fra forrige kamp og kvantesprang fra treningskampene.

Likevel er det litt bekymringsverdig hvor tannløse vi til tider er fremover på banen.

Moro at Ramberg scorer, men noen spiss er han absolutt ikke. I det ene sekundet slenger han fra seg et totalt umotivert forsøk på halvvolley, der det tydelig skinte igjennom at han selv ikke hadde trua, for deretter å å score 1-0 med et flott trygt hodestøt. Han er virkelig i god form for tida. Vår beste spiller i treningskampene og en god sesongstart (akkurat som i fjor!). Håper han fortsetter i dette sporet!

Ros skal også Thomassen ha for et nydelig innlegg. Gutten har en god pasningsfot og var i fjor involvert i ganske mange målgivende relativt til spilletid. Håper han fortsetter utviklingen ytterligere.

Synes også Kvisvik er frisk i dag. En god kamp av veteranen så langt. I tillegg fortsetter Shabani å imponere på høyrebacken, og Martinsen gjør seg slettes ikke bort sentralt.

Blir Piiroja benket når Gerrbrand kommer tilbake? ;-))

Stusset litt da Everton ble byttet ut, da han er svært viktig for det offensive spillet vårt (holde på ball, osv), men nok engang viste Grønhagen seg frem som en god kampleder. Byttet resulterte i et herlig mål på typisk Tegströmvis. Hyggelig at svensken (som har vært linket til Godset!!) nok en gang finner nettmaskene. Pachajyan gir oss også kontringsstyrke på tampen av kampene. Minner meg litt om Brian West. :)

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med sesongstarten - spesielt poengsankingen. Spillemessig har vi fortsatt mye å gå på, men det kommer. Så lenge vi forsetter å sanke poeng som dette, så kan vi gå nok en god sesong  i møte, da FFK neppe blir svekket når de fire langtidsskadede spillerne kommer tilbake.

Det var viktig å vinne i dag!

 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340