Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 mar 09, 12:46

Google translate oversettelse:

 

Den nå ex Saprissa Celso Borges spilt Carthaginian Rioja som ble hans siste spillet i lilla kjole, fordi siden denne morgenen er helt i tråd med National Team, før avreise for sin nye klubb Fredrikstad i Norge.

Borges var godt styrt av tåkete, så det har ikke virket som vanlig Saprissa stadium i halv, men levde til fulle hvert minutt av spillet fordi jeg visste at det var hans farvel til nasjonale skjorte pentacampeón før hans avreise til Europa.

"Jeg ønsker å takke alle som støttet meg, nå utføre et av målene mine er å spille i utlandet, og jeg vil arbeide for å vokse til det maksimale for hver dag og fortsette å oppfylle mine drømmer, sier nasjonale flyger.

Med hensyn til forhandlinger, for å Celso sagt alle parter var fornøyd fordi Saprissa får en stor sum fra salg, pluss en prosentandel hvis klubben norsk midfielder andalusia resells til en annen datamaskin.

"Saprissa er laget jeg elsker, jeg har spilt 11 år her fra minor leagues, jeg føler meg mye nostalgi og jeg har ingen ord å takke caring folk, men takk Gud jeg la dørene åpne, og jeg tar de gode tingene evig "han avsluttet.

Tabellen i Fredrikstad Borges kjøpt tidlig i 2009 og hans avreise til Norge tico jord er planlagt til neste 2. april etter utløpet av deltakelse i "Tricolor" i spill med Mexico og El Salvador

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f