Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 mar 09, 22:47
Endret: 16 mar 09, 22:53
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Gardarson
Dem har å forlenge kontrakten Wehrman, ellers er vi jo like langt.... Wehrman er kanskje vår viktigste spiler, slipper dem ham blir det bare elende igjen....

Nå er det en del utenomsportslige faktorer som man også må ta hensyn til. Wehrman har ikke akkurat vært topp motivert for videre spill i FFK. Han har også - via agent - uttrykt at han har helt andre forventninger til lønn enn det FFK kan innfri. I tillegg kommer slosskampen med Gerrbrand som oppstod helt ut av det blå (selv om ingen slag visstnok skal ha truffet).

Det har vært interne "krisemøter" mellom spiller og klubb, så jeg blir på ingen måte overrasket dersom Wehrman forsvinner før overgangsvinduet stenger eller i løpet av sommeren. En karriere utover dette året virker totalt urealistisk slik ståa er per dags dato. Det vil overraske meg stort.

Synd at ting har blitt som de har blitt. Han absolutt er en viktig og god spiller, men av og til nøttær'e ente. Da er det like greit for begge parter å skille lag.

Det blir uansett spennende å følge Celso Borges. Gleder meg stort til å se ham, så får vi håpe han innfrir de enorme forventningene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340