Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 12 mar 09, 10:50

Tror ikke Tarik er løsningen på vårt problem nå!! Vi har nok av spisser. En Tarik på lån i noen måneder ville bare skapt missnøye ovenfor de spissen vi har fra før!  Tarik er ingen målmaskin. Han er en spiller som skaper og kommer til sjanser. Ikke så ulik Everton. Gi heller dem en sjanse. Tror også tippeligaen er mere klar over Tarik som spiller. Men missforstå meg rett. Hadde jo selvfølgelig ikke sagt NEI TAKK. men tror ikke det er løsningen. Ville heller prioritert andre ting fremfor Tarik.  Spissene vi har vil score!! Vi trenger mere trykk bakfra.

Vil heller ha en keeper, back/stopper. evt en ny midtbanespiller.  Skal vi ha en spiss. Bør det være en målmaskin. Selvom det ikke er noen garantier for det uansett hvem vi henter.

Mitt ønske: Få Ørlund tilbake. Mounir Hamoud. Jobb enda mere for å få Borges hit + en spiss som pøser inn mål!!   Laughing. Men bare kunn hvis han lager en ca 15 mål Laughing hehehe


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340