Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 08 mar 09, 17:56

Opprinnelig postet av teflon

Det jeg mener er at  Kongsvinger har en trener som _krever_ 100% innsats til enhver tid, mens FFK har lange tradisjoner med å ikke ta treningskamper og kamper mot antatt svakere motstand på alvor.

 

Jeg skjönner jo hva du mener, men jeg mener kun at det ikke kan benyttes som unskyldning at de har en trener som krever 100 % osv.  Det er faktisk jobben til spillerne og stötteapparetet aa gjöre en saa god innsats som mulig.  Jeg blir ikke mindre skeptisk dersom apparatet ikke skulle klare aa se alvoret i en hver fotballkamp.  Dersom det er tilfelle mangler man jo en helt nödvendig proffesjonalitet for aa drive med toppidrett.  Vi maa nok stikke fingeren i jorda, og erkjenne at vi ikke er i naerheten av hva man skulle forvente.  Det er faktisk kun 1 uke til seriestart, og fortsetter dette spillet utover i sesongen saa lover det ikke veldig bra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340