Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 06 mar 09, 19:08

Vet ikke helt hva du har i mot Lasse, men du har vilt vrake han fra klubben siden han kom, i motsettning til resten av fotball norge som faktisk ser på han som et av norges største talenter.

.Jeg skal kommemed den påstanden at Lasse hadde en like god sesong som  ørlund i fjord. Lasse startet på et lag som var nederlagsdømt og var maychvinnende frem til han måtte gi seg med skade. Da lå allerede FFK på sølvplass, ikke på grunn av et godt lag men godt keeperspill. Før den tiden hadde han gjort en feil i løpet av 11 kamper, første kampen mot brann.

Ørlund  kom inn på et lag som lå på sølvplass allerede, og mye lettere å spille for et lag i med flyt, og ser du kampene med en keepers øyne så ser du også Daniels svakheter, for han har faktisk det.

Det jeg kan vere enig med mange mediar i er alderen kan gjøre disse prestasjonene ugjevne, så greier Lasse denne sesongen tilsvarende forige og holder sag skadefri kan han kalles toppkeeper, og antageligvis tapt for fredrikstad 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340