Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 mar 09, 13:52

FFK kommer garantert høyere enn 9plass. Ikke minst grunnet at stammen er beholdt, men også fordi flere av de andre lagene i TL ikke holder særlig bra nivå. Samt er vi altfor gode på eget gress til å havne på nedre halvdel. Per dags dato tror vi havner inne blant de 4-5 beste.

RBK har som ofte før det sterkeste laget, men ingen soleklar gullfavoritt av den grunn. Stabæk mistet 2 stjerner, men har fremdeles et sterkt lag. LSK vil definitivt ta flere poeng under kyniske berg, som også er villig til å kombinere talenter med erfarne spillere(den optimale miksen?). Enga tror jeg vil slite i år igjen, minner meg litt om City som kjøpte inn en haug med klassespillere, men er blottet for samhandling, fortåelse og en definert spillestil.

Årets store overraskelse blir molde som faktisk tar medalje i år! De har kjempetalentene rindarøy og forren i forsvar, samt meget erfarne og solide andreassen. Paulsen Vattshaug på hback det svake leddet, tapt seg siden perioden i Start. Midtbanen med karer som berg hestad, hoseth, arbeidsmauren holm og ujevne ohr er spennende, dog mangler det bredde her. Helt fremme har de goalgettern mota og ikke minst 2stk diouf som begge vil ta store steg i årets sesong. Unngår Molde skader og karantener tar de medalje......!

Tror også ODD vil klare seg greit med dødball mål fra kovacs, samt en spennende midtbane med brenne i spissen. Samt er par, tre spennende talenter i 11ern.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340