Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 mar 09, 18:28

Opprinnelig postet av FFK1903

Er det virkelig mulig å sette fjorårets sølvvinnerene under et nyopprykket Start som ikke engang klarte å vinne divisjonen? En niendeplass? Vi har ikke solgt en eneste vital spiller, vi har fått inn en på permanent basis og en vingtype vi savner på lån. Dermed skal vi falle syv plasser på tabellen.

VG, dette var rett og slett dårlig journalistikk, det var jo faen ikke en solid begrunnelse verken på VGTV eller i artikkelen. Mulig jeg må lese papirutgaven?

Og, blir det en lengre diskusjon, så tar jeg ut diskusjonen i ny tråd...

 

Jeg er både enig og uenig med deg. Enig at vi bør være plassert høyere enn start på tabellen, men at 9.plass antakelig er veldig realistisk. Det nærmeste du kommer fasiten av årets TL-tabell før den er ferdigspilt finner du som vanlig her. SS-TV har virkelig slått på stortromma i år hva gjelder tipping med guts. De får mye streetcreds av meg hvis det går inn. Ikke er det helt urealistisk heller.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340