Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 feb 09, 17:14

Det blir spennende å se åssen det slår at vi, som Joachim Jonsson sier, får en helt ny spillertype i laget. Etter min mening var løpskraften vi hadde på midtbanen i fjor kanskje den aller viktigste grunnen til at vi vant sølv. Ramberg, Gashi, Barsom og Wehrman er fire løpssterke spillere og det nøt vi godt av. Det var sjeldent vi ble overspilt på midten.

Så hvis denne Levon er god defensivt(har ikke sett ham) og villig til å ta de tunge løpene, har jeg troa på at det kan være en meget god forsterkning. Jobber han ikke så mye hjem, håper jeg at de tre andre gjør det. :)

Det som helt klart er et pluss er at vi nå får flere kort å spille på. Vi kan tilpasse oss motstanderne litt mer, og får mindre belastning på enkelte spillere. Barsom, Ramberg, Thomassen, Kvisvik og Levon er jo helt forskjellige kanttyper som har forskjellige spisskompetanser.

Hvis alle disse holder seg i god form og skadefrie er det nesten så vi får et lite luksusproblem.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340