Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 feb 09, 16:25

Så vi skal kaste ut spillere som Kvisvik, Wehrman, Barsom, Gerrbrand fordi dem er gamle. At dem holder god klasse betyr ingenting. Det viktigeste er at dem er under 30, kanskje 29?. Og hvilken garanti har vi for at dem som kommer er like gode? Dem her har visst at dem holder godt Tippeliganivå og kommer til å holde det også neste år. Det er det viktigste for meg. Når dagen kommer, da dem ikke holder nivå eller ikke vil være her, ja da får dem byttes ut. Er faktisk mulig det(fordelen med at dem ikke har lange kontrakter), selvom enkelte her inne har plutselig fått veldig dårlig tid etter seriesølvet.

  Klubben kommer ikke til å forlenge med alle spillerene som er på Bosman, det vet du like godt som meg. Lønningene kommer til å gå ned i løpet av kort tid. Men hvorfor alt på en gang, Hvorfor så forferdilig dårlig tid? Vi har faktisk en stamme spillere som har visst at dem er gode nok for å kjempe om edelt metall, vi skal ut i UEFA cup. Gode resultater der er innvestering det også..... Dessuten, hvor skrev jeg at vi måtte ha en haug med gamlinger i startoppstillingen? Forskell på det kontra rutine og lederegenskaper. Men nå er det engang sånn at dem vi har med dem egenskapene er over 30.....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340