Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jan 09, 15:55

Opprinnelig postet av HotDream

Siden du refererer til TKKs CV og erfaring hele tiden; Hva er det med den CV'en og erfaringen som sier deg at han er noe mer enn en middels god speider i den store fotballverdenen? (..)men hva har han oppnådd som gjør ham til "Messias"?

Det finnes sikkert mange speidere som er bedre enn TKK, men som kanskje ikke engang ville sett på Fredrikstad som et alternativ selv om vi ville gitt dem 5 mill per år og frie tøyler.

TKK er norsk, han er tydelig sulten og ambisiøs, han har en fin track-record fra større klubber og han var - ikke minst - klar for å gjøre en jobb for Fredrikstad.

For meg er det en CV mer enn god nok for Fredrikstad... Vålerenga-fansen var nærmest fra seg av lykke når det gikk rykter om at han var på vei til VIF...

Men du har rett, han klarte ikke å overbevise ledelsen om at det han ønsket med klubben var rett - for nå og i et kort tidsperspektiv. Dersom det ikke hadde blitt en slik "enten eller" situasjon tror jeg TKK kunne bidratt med mye for klubben fremover. Men det skjedde ikke - og nå må klubben ta nye grep for å unngå at TKKs spådommer skjer:

-vi mister treneren etter sesongen
-vi mister kanskje 7-10 spillere etter sesongen (uten salgsinntekter)
-vi mistet en av norges kanskje beste speidere

Hva da?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340