Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 jan 09, 10:28

Hvor er det Karlsen har den fantastiske erfaringen fra å bygge opp en fotballklubb fra denialsander? Å vite alt om hvordan ting bør gjøres i blogger, er vel ikke det samme som å være gudbenådet i faget. Heller ikke å være talentspeider. Utifra dine teorier bør vi nå hente han med det sør amerikanske nettverket (ettersom du harseler om Fjørtoft), husker ikke hva han heter, men har vært aktuell på eiersiden i Lyn og hentet Eguren og Lago til Norge.

           Å jobbe i media har blitt den nye måten å få ett oppskrytt rykte på, ikke hva du faktisk har prestert. Ett par eksempler er vel Semb og Eriksen i TV2, da dem jobbet som trenere var det vel til slutt ingen som ville ha dem til slutt, men etter å ha svarene på allverdens problemer på tv ett par år, er dem plutselig vilt ettertraktet både som trenere og direktører.

  Kunne jeg velge i Norge, ville jeg valgt Bjarmann, synes også Haugen gjorde en god jobb i FFK, men det finns nok mer kvalifiserte enn ham. Felles for dem begge er ihvertfall at dem jobber og handler mer enn dem prekær....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340