Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jan 09, 13:24

Hvor lenge har egentlig den klubben vært skakkjørt økonomisk nå? 10-15 år? Jeg skjønner i hvert fall de med penger i distriktet som ikke vil være med å betale gjelden til Stjernen lengre, det går jo ikke lenge før de trenger enda mer. Fjern alle de store utgiftene om det så betyr at de stiller med rent juniorlag til neste år, for det må være grenser for hvor lenge de skal bli holdt kunstig i live. Jeg fatter bare ikke hvordan det er mulig å aldri greie å få klubben på rett kjøl.

Hvordan klarer de det? De får endelig penger til å unngå konkurs, så hvorfor ikke unngå at det skjer igjen? I steden ser det ut som de hentet inn flere dyre spillere, som igjen betyr at utgiftene på ny øker.

Det beste hadde vært om ishockeyforbundet tok fra alle økonomisynderne lisensen, slik at de måtte ha startet en-to divisjoner under, så kunne heller de litt dårligere lagene som har bedre økonomi fått sjansen på øverste nivå.

Det begynner å bli en stygg tendens i de store idrettene at lagene, på jakt etter sportslig suksess, tar større og større risikoer økonomisk. Til slutt sier investorer og andre rike onkler stopp, og da sprekker vel den ene ballongen etter den andre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340