Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jan 09, 02:43

Opprinnelig postet av danan
De brukte blant annet 80.000 (!!!!!) på den PH-nettsiden de har i dag,

Det minner meg om fyren som betalte 4,5 millioner for en Lada han ble overbevist om var en Ferrari. Det har aldri skjedd, og det burde ikke det du kommer med ha gjort heller. 80 000 for en side som ser ut som en billig template? Hva er som har kostet penger? Er det fotoalbumet fra Flickr som sikkert er gratis eller Plankehaugen TV som forteller meg at "The video you are trying to watch cannot be viewed from this website" som har kostet så mye?

En slik side koster vel maks 10 000 hvis den er gjort en god del bedre enn det der. Tviler på at de har så stor trafikk at de må ha noe voldsomme til greier for å takle trafikken (er vel en god del som tilbyr billige løsninger med fri trafikk også), så webhotellet etc burde heller ikke utgjøre all verden. Hva har da disse summene, hvis de stemmer selvsagt, blitt brukt til mon tro?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f