Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 24 jan 09, 13:24

Her er jeg helt enig med Lex og theodora. 08 sesongen var kanskje mer enn det vi kunne håpe på. Meget gode prestasjoner av trenerteamet og spillere. Samt skuffende prestasjoner av såkalte 'storlag', hva nå enn det måtte bety. Og hvis vi skulle falle ned blant de 6 beste i 09 sesongen, så vil det nok skuffe mange. Men vi må huske på at da er vi faktisk i ferd med å etablere oss i toppen av tippeligaen. Det vil si ett topplag. Jeg håper, og tror faktisk, at vi vil klare en 4. plass eller bedre. Men skulle vi falle ett par plasser utifra det jeg håper, så trur jeg ikke det er noe 'Grønis-effekt'. Vi fikk en veldig god plassering i 08 sesongen, og vi kan ikke forvente at vi skal ha pallplassering hvert år bare fordi vi fikk en veldig fin, og fortjent sølvmedalje sesongen før. Men det er lov å håpe, og jeg er selvsagt en av dem som ønsker dette

Jeg har som mange andre sittet litt på gjerde og ikke gjort meg opp noen bastant mening om hvem som har rett og ikke. Som oftest er det 2 sider av en sak der begge sider har sine gode poeng. Men hvis det stemmer det som kom frem i går, så er jeg glad at det er grønis som sitter igjen i FFK. Hvor hadde identiteten blitt av hvis vi skulle hatt spillere i 2 år, for så å selge unna. Og jeg må jo innrømme at jeg synes det er underholdende å se Kvisvik briljere på stadioen, Wherman pløye seg frem som ett godstog i snøstorm, Ramberg med sin kule sveis vise fotballforståelse på midtbanen. OK, man får sikkert bedre spillere enn Ramberg, men det har litt med å vite at de spillerene virkelig vil være i FFK. Og ikke spillere som ser på FFK som en liten mellomstasjon der de skal være i ett år eller 2 før de går videre til en storklubb i utlandet.. Jeg vet det er flere som er uenige med meg i dette, og det respekterer jeg. Men personelig vil jeg gi bort en plassering eller 2, imot å ha spillere på laget som ser på FFK som en arbeidsplass, og ikke en mellomstasjon..

Jeg velger å være positiv, og trur vi får mange fine stunder på stadioen i 09 sesongen. Mandag reiser jeg til Spania, og skal besøke La Manga. Håper på stolte øyeblikk allerede da... Laughing

---------------------------

ballen er rund......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340