Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 29 mai 04, 16:52
Syns ikke Brenne har stått fram ordentlig ennå! Han scora to mot Sogndal og viste matchvinner egenskaper der, men det holder ikke å prestere bra i en kamp, når man bare jogger rundt på banen og virker likeglad i den neste kampen! Simen Brenne har potensiale, men han må skjønne at det krever 100% innsats i hver kamp og i alle aspekter av spillet om han skal slå ut i full blomst. Pr. dags dato så syns jeg ikke han viser at han har den rette instillinga.

Risholt er jeg enig i, men det vi virkelig trenger er en matchvinner på topp! Ringberg kan være det, men da må han ligge på topp og ikke ta så mye ansvar defensivt. West kan være en matchvinner på topp, men han er et usikkert kort med tanke på at han muligens er sårbar for skader.

Personlig så håper jeg Braaten blir den matchvinneren vi sårt trenger. Syns vi bør satse alt vi kan på å få han til Fredrikstad!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340