Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 jan 09, 12:30

Opprinnelig postet av dracula

Han framstår som en sutrete oppblåst uprofesjonell guttunge, uten den minste sjølinnsikt.

" jeg er profesjonell, jeg vet best, jeg er enkel og forholde seg til osv" Det er til å grine av.

At enkelte spesielt Holters som opptrer som reineste "klakkører" for TKK og tar alt han sier for sanhet, minner meg om den ensidigheten man fant i det gamle sanhetsorganet Pravda. Holters du bidrar så godt du kan med nesten alle midler til å undergrave FFK , skape misnøye osv.

 

I dette innlegget klarer du både å forankre den fraværende integreteten din og å beskylde en av de mest "profilerte" ildsjelene i supportermiljøet for å ungrave FFK med vilje. DET er til å grine av.

Om ordene du legger i munnen på TKK ovenfor: Han ER faktisk profesjonell (definisjonen av profesjonell er at man lever av det). Han har aldri sagt direkte at "jeg vet best" (selv om ikke det er utenkelig), og at han er enkel å forholde seg til er som han selv sier på grunn av at han er strukturert, metodisk og analytisk (På denne måten forhindrer man effektivt at andre irrasjonelle omstendigheter spiller inn).

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340