Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 23 jan 09, 09:01

Opprinnelig postet av Asgeir

Alt dette er det mulig å nedfelle i en visjon som ligger i bånn av alle årsplaner, langtidsplaner, tiltaksplaner, budsjett osv osv. Men det er ikke opp til en trener å gjøre dette, ei heller en sportssjef med stort (muligens med god grunn) stort ego. Dette arbeidet er det klubben som må gjøre som helhet ved hjelp av alle gode krefter. Personlig mener jeg at klubbens medlemmer og tilskuere  er de helt naturlige stedene å begynne, for det er tross alt denne gruppa som legger det finansielle grunnlaget for en klubb som FFK.

her er vi helt klart inne på en fremtidsrettet måte å unngå denne type konflikt i fremtiden. hadde vi hatt en klar visjon nedfelt da vi var i ansettelsesprosessen, hadde begge parter hatt et ansvar i å se faresignalene. TKK burde da innsett at dette er ikke slik han ønsker å jobbe og styrt unna jobben (og tatt en speiderjobb i ffk i stedet :) )

forsøkte å google litt for å finne ut hvordan andre klubber i norge presenterer sin visjon. tenkte jeg skulle starte med rosenborg hvor gutta på brakka sitter og detaljstyrer trenerne som kommer innom klubben. for noen år siden var det vel til og med bestemt av styret at formasjonen skulle være 4-3-3. 'rosenborg visjon' gir 'Virksomhetsplan for Rosenborg barnehage' som første treff. gikk videre til hjemmesiden til stabæk hvor reklamemannen stenn jensen sikkert har dratt med litt teori om kommunikasjon inn i klubben, men nei. visjon blir nevnt en gang, og det er visjonen til et av selskapene som bygger den nye fotball/håndball-hallen. tromsøs visjon er ikke akkurat noe å skryte av. rett og slett ubrukelig.

hvis man vet hvor man vil, vil det være lettere å styre (til og med) ffk.

---------------------------

med ffk til champions league!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340