Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 jan 09, 23:34
Endret: 22 jan 09, 23:38
Endret av: Shadar

Hvem er det som begynte med dette farmerlag-tullpratet? Tror dere virkelig at TKK ville gjøre FFK dårligere? Selv om jeg helst vil vinne allerede neste sesong, så foretrekker jeg langsiktig fremfor kortsiktig av prinsipp. For å gi et eksempel på hvor bra et såkalt "farmerlag" kan bli her til lands så kan man like gjerne trekke RBK opp av hatten med en gang. Da RBK var på sitt beste så var de et fantastisk farmerlag.Lyn som mange har trukket inn kom på andreplass (2004-2005?) med et mannskap på gj.snittelig 21.5 år. At det ikke har gått bedre med lyn i ettertid skyldes at de ikke har det samme engasjementet eller midlene som FFK.

Det skal visst ikke være mulig å skaffe flinke folk til denne byen. Når man første klarer det så er det for godt til å være sant. Selvfølgelig. Hva er det styret tenker med? "My way or the highway" var det jo klart at det var fra starten av. Det var jo et av premissene. Visste ikke styret hva de gjorde da de skrev under på det? Her i byen så er dyktige folk "arrogante mennesker som tror de er bedre", de blir effektivt skviset ut av janteloven. Helvete..

Når det er sagt så håper jeg Grønhagen ikke er så forferdelig som jeg har lest her inne i dag. Jeg hadde ikke hørt om "juniormisnøyen" eller "HarryHansen-tvisten" før i dag. Grønhagen har jo bevist, men hvis ting har endret seg så kan det jo godt hende at vi uansett trenger ny trener til sommeren.Han har vel ikke forlenget kontrakten sin ennå heller?

(Dracula: hva er det du legger til grunn for alle de superpompøse utalelsene dine om TKK rent bortsett i fra at du synes han ser arrogant ut?)

P.S. At det blir konflikter tidlig med en ny leder bør ikke bety at vedkommende er en bråkmaker eller lite samarbeidsvillig. At såkalte "rosenrøde" faser der alle tilsynelatende er bestevenner uten av man helt vet hva de andre mener er veldig skummelt for en organisasjon. For meg virker det som om TKK har drept den "rosenrøde" fasen tidlig samtidig som han er prinsippfast. Hvis man finner ut at fundamentet for sammarbeid ikke er tilstede så er det dumt å trekke det ut i lengden.

Igjen: Jævlig dårlig research av FFK!

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340