Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jan 09, 18:27
Endret: 22 jan 09, 19:17
Endret av: Holters

Er virkelig Grønhagen så vanskelig å samarbeide med som folk sier?

Eller har TKK vært for mye ute etter makta? Begynner virkelig å lure, sånn jeg har trodd det så har Grønhagen virket som en rolig bestemt men sindig type som har respekten fra spillerne.. men men...

http://f-b.no/article/20090122/FFK/701181432/1220/NYHET  - Anders eller jeg måtte gå

- Jeg er uenig med styret. Styret har valgt å følge Anders sin vei videre, og ikke min. Da ga ikke styret meg noe annet valg enn å trekke meg, mener Karlsen.

Han ønsket at Grönhagen skulle slutte som trenere i FFK.

- Hadde FFK fulgt min plan kunne ikke Anders fortsatt, ettersom han ikke var enig i den planen. Om FFK skal få et ytterligere løft mener jeg at de også måtte ha en ny trener, sier Karlsen.

Nå går han tilbake til rollen som konsulent i sitt eget firma.


http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2522587.ece  - Det var Anders eller meg videre

 Ifølge Fredrikstad Blad følte ikke Karlsen at han kunne forsvare at Grönhagen fortsatte i trenerstolen.

Fredrikstad-ledelsen skal ved et par anledninger vært nære å gi Grönhagen sparken, men flere styremedlemmer satte foten ned. Årsaken skal være frykt for reaksjoner fra publikum i Østfold-byen.

Grönhagen er nemlig kjent for sitt rolige vesen og er generelt godt likt i Fredrikstad. TV 2 Sporten vet imidlertid at flere personer i klubben synes det er vanskelig, og til tider umulig, å samarbeide med svensken, som i fjor ledet laget til seriesølv.

 

Må si jeg lurer veldig nå ja..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340