Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 jan 09, 17:15

Opprinnelig postet av Patrioten

Du har riktig ang tallene dine, men du har ikke sjekket tallene fra FFKs sin side i perioden 2004 - 2008, der er det ikke noe som tilsier at vi skal være blandt de fire beste. Vi bør vel passere Lillestrøm, så en sjette plass, kan jeg strekke meg til.

Du er jo kjent her inne for å være optimist. Vi  (og et par lag til)  passerte faktisk fem av de "6 store" i år (forstår ikke hvorfor LSK og Stabæk blir regnet inn i en gruppe av "6 store"...) Hvert år har flere av de såkalt "6 store" gått på ræva sportslig. Viking: en fiasko i 5 sesonger ut ifra egne mål og ekspertenes forhåndstips. Det samme kan sies om LSK. Stabæk har 2 gode sesonger i perioden, det samme har RBK. VIF har en synkende "tendens".

Om du ser på plasseringene til de "6 store laga" og sammenligner med FFK så forstår kanskje du også at betegnelsen "6 store" ikke har så veldig mye med sportslige resultater å gjøre....

Hvorfor skal ikke FFK klare å kjempe blant de 4 i toppen? Det er da ingen andre, kanskje bortsett fra Stabæk, som står fram som noe mer enn den store "mølja" av lag...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340