Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 des 08, 02:41
Endret: 24 des 08, 11:02
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Det virker jo ikke som om du har satt deg fullstendig inn i regelementet fra "NFF, FFK, UEAFA" selv, så hvordan vet du følger de reglene som er satt ned?

Kommer langt med normal folkeskikk vet du. Og hvis du i tillegg leser på utsiden av inngangen til stadion over hva som ikke er lov å ha med inn så tror jeg du er rimelig sikker.

 

LIRAREN:
Som jeg skrev, så vet jeg ikke om det er grunnen. Men hvis det er grunnen så ser jeg ikke noe problem med at fem personer blir utestengt av ett bluss. På lyn kampen (igjen HVIS det er grunnen) så var det en rimelig samla gjeng som var med på å "feire" rundt dette blusset.

Da kan vi neste konkludere med at det ikke er grunnen til at 5 stykk er utestengt. For da skulle jeg vært utestengt også=)

Men dropp store bokstaver frøken:) har godt syn jeg=)

Forøvrig synes jeg det er unødvendig og gå i strupen på % fyren bare fordi han er uenige med dere. Husk uten uenigheter kan liksegodt denne siden bli lagt ned..

 


Mod (denialsander): Hold dere til å diskuter temaet folkens. Innlegg som bare kommenterer andre personers evner - eller fravær av sådane blir slettet. Ha forøvrig en god jul!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f