Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 22 des 08, 16:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er det noen som helst grunn til å tro at de fem dette gjelder ikke har fått vite hva som er årsaken? Det er vel ingen som er tjent med at de som ikke kan forholde seg til gjeldende regeler får oppmerksomhet for sin uakseptable adferd? Politiet har vært ganske tydelige på at den typen såkalte fotball supportere som de følger nøye ikke skal få oppmerksomhet.

For det første: Jeg har vel ikke sagt at de utestengte ikke vet hva årsaken er. Jeg sa derimot at det kan være flere grunner til at vi ikke har hørt noe fra de i media.

Så over til poenget? Hvordan vet du at det er uakseptabel fremferd all den tid klubben ikke har sagt noe om hvorfor? Jeg aner ihverfall ikke hvorfor, og som en som er underlagt det samme regelverket så er det ikke urimelig å få vite hvordan regelverket blir og sanksjonsmidlene blir  brukt.
Har de hatt med seg brusflaske inn på stadion? Knivl? Har de røyka inne på stadion? Ropt ukvemsord til bortelagsspillere? Fyrt opp bluss? Tent på bildekk? Skalla ned medsupporter? Ved å ikke si hva i regelverket de har blitt utestengt for, så fjerner man et viktig moment i hele prinsippet for for straff, nemlig det allmennpreventive.

Hilsen en som har hatt med seg brusflaske inn på stadion og jammen også ropt noe til motspillere i verste mening.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f