Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 des 08, 19:30
Endret: 21 des 08, 20:33
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av ffkmats
Et tips til alle er Sebastian Fernandez. Jeg fikk han av en eller annen merkelig grunn for 2 mill! Han har til nå (halvveis i første sesong) 8 mål og 7 assist!

I hvilken klubb spiller han? Selv har jeg fått tak i noen ekstremt gode spillere etter godt speiderarbeid og litt på egenhånd. De kom nemlig inn i spillet etter at spillet startet. Blant annet en offensiv midtbanespiller ved navn Fernando som jeg hentet for 57,5 millioner kroner! Fått solgt unna en del, så det er hovedgrunnen til at jeg kunne ta meg råd til han og en fransk keeper til 23 millioner før sesongen. Det går likevel rimelig dårlig. Sjetteplass i serien er ikke godtjent, og etter 1-1 borte mot Utrecht så jeg for meg gruppespill i UEFA-cupen. Et 3-1-nederlag hjemme mot samme lag satte en effektiv stopper for akkruat det.

Håper å beholde jobben til neste sesong, da skal jeg handle inn spillertypene jeg savner og selge de som er overflødige...

Edit: Kanskje det løsnet nå? Serieleder Enga ble slått 3-2 på Ullevaal (Enga scoret 6 min på overtid). Dermed ble RBK ny serieleder. Neste runde ble de grisebanket 4-1 på Lerkendal! Endret på spillersystemet, men det tok kanskje ti kamper før det begynte å sitte...

Edit 2: Skuffendte med 0-0 mot Start hjemme. 3-1-seier borte mot Moss smakte dog. Jeg har blitt et knallsterkt bortelag!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340