Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 des 08, 14:28
Endret: 20 des 08, 14:48
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av mysthical
Ja de bør kunne det rett og slett for sikkerheten og personvernet til de det gjelder. Hvis de hadde gått ut med hva de personene hadde gjort så hadde det nok ikke tatt lang tid før alle viste hvem det var. Dessverre finnes det mange mange syke mennekser her i verden som ikke helt skjønner hvordan sammfunnet fungere og de kunne da fort plaget disse menneskene ganske mye.

Jeg synes dette er et dårlig argument. De som virkelig ønsker å finne ut hvem som er utestengt vil klare det uansett. Jeg tror ikke FFK har løst dette på denne måten for å beskytte de utestengte personene, men for å beskytte seg selv mot eventuelle reaksjoner det ville ha skapt fra alle de som mener at "ditten og datten burde ha vært lovlig".

Jeg er enig med de som mener at man burde ha opplyst om hva som har skjedd og hvilke regler som er brudt for at dette skal ha noen preventiv effekt. At man utestenger noen uten å begrunne hvorfor er jo rimelig håpløst. Det er når man hemmeligholder slik informasjon at man skaper masse spekulasjoner og vekker nysgjerrigheten hos folk. I stedet burde FFK ha gått ut med fasiten fra første stund, slik at man slipper eventuelle spekulasjoner.

Uten videre sammenligning, men dersom du slår ned noen på byen, og blir tauet inn av politiet, så får du et forelegg (eller verre) der navnet på personen du havnet i bråk med står oppgitt. Da kan man snakke om hva syke mennesker kan finne på å gjøre.

FFK bør selvfølgelig ikke gå ut med navn, men de bør jaggu gå ut med hvorfor noen har blitt utestengt. Å bli utestengt er en såpass streng straff at det bør være nøye begrunnet i gjeldende lover og regler, og ikke basert på vilkårlig synsing.

Det er rett og slett feigt av FFK å ikke oppgi årsak.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340