Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 des 08, 15:20
Endret: 13 des 08, 15:30
Endret av: Holters

Godt at FFK ønsker å satse på talenter, men per dags dato ligger dessverre FFK litt bak i evja når det gjelder å kunne tiltrekke seg de mest attraktive talentene. Hva har FFK å tilby de talentene som fortsatt ikke er gode nok til å spille fast på A-laget, men som likevel er svært store talenter? For eksempel er ikke treningsfasilitene foreløpig gode nok.

Det er synd at man ikke maktet å få Wang til Fredrikstad. Det hadde vært et viktig steg i riktig retning. Moss skal ha ros for sin talentsatsning. De har faktisk et par svært spennende talenter nå, og et par unge talenter jeg gjerne hadde sett i FFK. Men igjen møter vi på problemstillingen: Hva har FFK å tilby disse unggutta som foreløpig ikke er gode nok for startelleveren?

Angående Hoti, så vil jeg tro det beste han kan håpe på er en "FFK2-kontrakt". Jeg tviler på at han kommer til å bli innlemmet i A-stallen.

Det å satste på talenter er forresten ikke ensbetydende med å gi ok-minus spillere A-lagskontrakt. Talenter som innlemmes i A-stallen må være gode nok, og for å spille, så må de faktisk være bedre enn de som allerede er i startelleveren. Det man først og fremst ønsker er vel å øke satsningen på utvikling og foredle talenter i yngre alder, slik at disse kan ta steget opp til A-laget.

Dessverre tror jeg juniorlaget per i dag inneholder svært få, om noen, spillere som kommer til å bli gode tippeligautøvere. Det er i alle fall lite som tyder på det, men fasiten har vi ikke per dags dato.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f