Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 11 des 08, 13:26

Når det gjelder stemning, har jeg på følelsen at det er litt motsatte tendenser på Anfield og Old Trafford. På Anfield er det som regel meget god stemning på CL-kamper, mens i seriekampene jeg ser er det som regel svært labert. (Med unntak av kamper mot rivaler, selvsagt, hvor det er god stemning. Kanskje Kop-folket trenger litt konkurranse for å få fart på stemmen?). På Old Trafford derimot har stemningen på seriekamper kommet seg noe, den var veldig dårlig en stund, men nå for tiden synes jeg generelt det synges mye. I hvert fall fra Stretford End - North Stand er fortsatt håpløs. Men på CL-kamper er det meget, meget labert, unntatt når det drar seg til i de senere rundene selvsagt. Innsatsen på tribunen i går mot AaB var flau.

Men Liverpool og United er da også de to klubbene i England som merker turistfenomenet mest, da disse er de mest populære utenfor England. Arsenal har vel snarere dårlig stemning fordi de priser ut mannen i gata. De billigste billettene på Emirates ligger på nivå med dyre billetter på Old Trafford/Anfield/andre stadioner i nordvest-distriktet.

Men den kåringen som kom opp med Anfield på en 2. plass legger nok ikke en gjennomsnittskamp til grunn, snarere en skikkelig god dag. Det er bare på toppkamper at det er gåsehud-stemning nå til dags.

Når det gjelder stemning på dagligdagse kamper vil jeg snarere trekke fram White Hart Lane og Villa Park. Jevnt over god stemning også mot kjedelige motstandere.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340