Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 des 08, 21:06

Opprinnelig postet av Patrioten

Trodde FFK slet økonomisk og er vist en få klubber i Tippeligaen som vil satse til neste år, de fleste sliter.

Hva tror dere om dette?

Jeg tror FFK fortsatt vil ha en anstrengt økonomi og kostnadskontroll, men jeg tror også at FFK for en gangs skyld har kontroll på økonomi og kostnader, etter de mange rydderundene som det har vært de siste åra (først rydda Morgan, så måtte det litt rydding etter Morgan også).  Det har vært følere ute for å få inn penger i en emisjon, men samtidig har klubben valgt å ikke gjøre en emisjon nå, hvilket tyder på at cashflow ikke er et tema og/eller at klubben har lånefasiliteter hos bankforbindelsen som er gode - selv i disse tidene.

Det vil være utrolig viktig for FFK å få en ny sesong med bra resultater, slik at det ikke blir med blaffet. Det kan kanskje være lurt å strekke seg litt for å ha enda en god sesong, fremfor å "safe" seg til en 6-8. plass, men med litt mer penger på bok.

Jeg håper og forventer at klubben, når de sier det de sier, at de kommer med forsterkninger og ikke tullespillere - og at de kommer med minst tre (av fire lagdeler) spillere. Jeg er også spent når det gjelder hvem som forsvinner ut. Halvorsen var førstemann, men jeg ser vel ikke han som en stor løpende kostnad lønnsmessig... Det er vel andre som trekker mer lønn, uten å yte nevneverdig (Stadheim, Tegan).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f