Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 des 08, 18:33
Endret: 03 des 08, 18:34
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av bateman

følger sjeldent med på "hovedrunden" kl18 anyway-et "ekspertpanel" med ekstremt journalistisk vinkling med davy i front vil jeg neppe savne.

Med "hovedrunden" menes det kampene som går søndag kl 18, ikke "ekspertpanelet" til TV 2 som sitter og snakker rundt et bord. Når man de siste årene har blitt avhengig av å se ALLE FFKs kamper direkte på TV dersom man ikke er på kampen selv, så er denne nye avtalen en enorm nedtur fordi man ikke lenger får denne muligheten. Jeg har sett ALLE FFKs kamper i Tippeligaen siden første sesong i 2004. De første årene måtte bortekampene sees på tidvis hakkete og dårlig web-tv, mens de siste par årene har jeg fått kampene direkte inn i stua på 42" TV i perfekt kvalitet. Jeg har kanskje blitt bortskjemt, og det er klart man reagerer når man plutselig mister dette foran 2009-sesongen. Det er som å gå tilbake i tid, selv om web-tv-teknologien nok har blitt bedre og mer stabil enn hva den var i 2004 og 2005. Jeg vet jeg kan koble PC opp mot TV og fremdeles se kampene på TV, men det blir jo overhodet ikke det samme.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340