Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 des 08, 09:19

Jeg prøvde å styrke trenerapparatet med en speider, men nei. Så en vanlig trener, men nei. Så en fysisk trener, men nei. Dette var da noe jeg ikke trengte i følge styret.

Men etter 2-1-seier borte mot AaB så klarte jeg på mirakeløst vis å bli nummer to i min pulje med en seier og tre uavgjorte. Everton vant gruppa med sine 13 poeng, og Lazio havnet sist. Nå er det Shaktar som står for tur!

Heeey, de 35 millionene til stadion gjorde at det forsvant 15 millioner fra transferbudsjettet min også. Og jeg som hadde latt være å kjøpe inn noen dyre spillere denne sesongen for å spare til noen skikkelig gullsigneringer! Kjøpte riktignok en svensk midtstopper for nesten 10 millioner, men det var vel også det. Da ha hadde jeg nesten 20 millioner igjen å kjøpe for, nå er det nede i 6!

Staw til Zaragoza for ingenting, trodde i det minste jeg fikk noe utdanningskompensasjon ettersom jeg jo ga han det beste tilbudet jeg kunne gi han? Jarstein ble for øvrig solgt til Liverpool for 52,5 millioner. Sukk.

Nå må jeg ha ny keeper, høyreback og en spiss før neste sesong...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f