Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 des 08, 08:08
Endret: 03 des 08, 08:10
Endret av: Snæbbis

Det er noe drøye priser ja, men stadion til østsiden erl i utgangspunktet et par jordvoller rundt matta så vidt jeg husker, så en viss kostnad måtte jeg vel regne med. Drøyt med 35 millioner for å utvide dog.

Ellers fant jeg ut at Elverum har blitt kjøpt opp av investorer fra Hong Kong på saven, som har sprutet inn nærmere 65 millioner kr og gir de groveste lønningene i andre divisjon. Forbauselsen var stor da jeg i skarp konkurranse med enga og stabæk prøvde å kjøpe et talent, hvorpå Elverum braser inn med 3 millioner kroner i bud og tilbyr unge Jan-Arild Oftedal 15.000 kr i uka for spill i andre divisjon.

De er imidlertid ikke de strammeste administratorene av penger der i Elverum. Det de har gjort hittill er å kjøpe 4 talenter for grov overpris, samt ansette 8 fysioterapeuter (sic!), hvorav to er italienere i verdensklasse.

Er det noen vits i å ha mer enn en fysioterapeut egentlig? Jeg har alltid klart meg fint med en.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f