Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 des 08, 15:55
Endret: 02 des 08, 15:57
Endret av: Snæbbis

Får ta en liten rapport fra denne kanten og:

 

Saven "Øssiæ til Europa" er nå inne i sin femte sesong. Jeg tilbrakte 3 år i 2 divisjon, hvorav de to første åra endte med 11.plass og hjerteskjærende kamp for å unngå nedrykk, noe som ble oppnådd på bedre målforskjell. Den tredje sesongen signa jeg alle viktige som heltids-spillere, fikk inn Dennis Obeng og noe annet rask, hvorpå det bare var å cruise til opprykk.

Opprykket ble feiret med brask og bram med statue av meg utenfor stadion, samt et ekstatisk styre som sporenstreks fant ut at man måtte oppgradere stadion til 6000 sitteplasser og derav påførte meg 44 millioner i gjeld, som ble refinansiert og nå gir meg en måntlig omkostning på 180 k i nedbetaling fram til 2031. På toppen av det hele refinansierte de ikke all gjelden, så jeg var 8 mill i underskudd. Hurra!

jeg var livredd før første sesong i 1 divisjon, men tok østsiden til en meget hederlig syvende plass. Styret blir ekstatisk igjen og feirer med å erklære at matta trenger varmekabler. Gjelden blir derav utvidet med 6 millioner til og underskuddet var nå oppe i 14 mill.

3 x 3 Hurra!

Imidlertid fikk jeg solgt noen grovt overprisede talenter og spillere for totalt 18 millioner like før sesongstart + pluss henta inn noe skikkelig førstedivisjonssnask på free transfer, så status quo er i øyeblikket 4 millioner i pluss samt at østsiden troner på tabelltopp etter snart halvspillt serie.

Fabian Anderssen er vel eneste faste spiller som var i laget når jeg tok over. Han har utviklet seg til en grisegod høyreving med 15 i dribling og 16 i innlegg, men føler i øyeblikket "presset" siden X antall TL-klubber snuser på ham. Jeg planlegger muligens å selge ham for ca. 10-12 millioner, dette beror litt på om jeg endelig får lov til å speide utenfor Norge ved sesongslutt.

Rino Hansen ble sparket som ass.manager etter tredje sesong, da han var nokså ubrukelig. hele trenerstabben er ny og gir nå et riktig tilfredsstilende antall stjerner. Forøvrig har jeg lært meg å aldri sende ass. manager på pressekonferranse, da fyren har en strålende evne til å føkke opp harmonien i laget med imbesile kommentarer om spilletid.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f