Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 des 08, 17:18

Etter en uke uten internett og krangling med Get (selvfølgelig hadde jeg rett), så er det greit med internett igjen!

Dødtiden har blitt brukt til blant annet FM, og liker spillet veldig godt nå. Men det virket som det er dårlig med spillere ute. Søkte etter spisser under 28 år med 16 eller mer i ferdigheter som kostet under 28 millioner. Fikk opp to treff! Tror jeg kjører den største databasen, så her er det vel noe som skurrer?

Uansett. Ledet FFK til en sur bronsemedalje i første sesong. Sur, fordi jeg hadde sølvplassen i lomma igjennom nesten hele sesongen og tapte den til Rosenborg i siste runde! Mye stemte i den sesongen, og forsvaret var potte tett. Fikk Martin Andresen gratis etter at han fikk sparken som manager i VIF. Snedig. Ljungberg ble også hentet inn. Først gikk han til Seattle, men fikk kjøpt han derfra.

Er i min andre sesong nå og selv om stallen er bedre, ligger jeg og kaver midt på tabellen. Everton ble kjøpt inn, Örlund forsvant vel til slutt til Lazio tror jeg. Staw ville ikke skrive kontrakt, så han forsvinner til Zaragoza... Ophaug solgte jeg for 2 millioner, det skulle jeg aldri ha gjort. Espen Ruud fikk jeg ikke selv om jeg fristet med 30 millioner. Så nå er det Shabani som spiller høyreback.

Simen Rafn og Erlend Thorvaldsen er kanskje litt overvurdert. Spesielt sistnevnte har storspilt på venstrekanten, og kjøpet av Kim Aabech virker overflødig nå. Gerrbrand gikk til en svensk klubb for 12 millioner, og jeg sliter med å finne en erstatter. Martinsen er ikke på langt nær like god.

Ramberg solgt til Viking for fire millioner er det beste salget til nå. Tegström forsvant til Stabæk (!) for to.

Førsteelleveren just nu:

Adiyiah - Johannsson

Thorvaldsen - Wehrman - Gashi - Ljungberg

Wallace - Martinsen - Piiroja - Shabani

Staw (enn så lenge)

 

Reserver

Bråthen
Everton
Thomassen
Huldgaard (spennende dansk talent)
Kim Aabech (på papiret veldig god)
Even Hanssen (usikker på om han var i FFK eller om jeg hentet han gratis)

Resten av troppen

Per Egil Flo
Martin Elvestad
Martin Andresen (skadd)
Kvisvik
Rafn
Bangura
Trulsen

Neste sesong må jeg finne en midtstopper, høyreback og en skikkelig målgarantist. Midtbanen er både bred og god allerede. Vel vel, nå er det snart kamp mot Groningen i UEFA-cupen! Fjerde kvalifiseringsrunde som det heter. Regner med det er første ordinære runde.  Vinneren går til gruppespillet?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f