Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 nov 08, 15:11
Endret: 28 nov 08, 15:12
Endret av: mysthical

Opprinnelig postet av denialsander

Imponert over at du fastslår hvordan TV-dekninga for den kommende sesongen har fungert. Rett og slett imponert. Kanskje på tide å bytte Nick? Hva med Nostradamus?

 

Nei nei Nostradamus er bare barnemat sammenlignet med meg, han hadde bare flaks hehe.

Men for å utdype det litt mer så kan jeg si at nå må vi forholde oss til flere levrandører. Noen kamper går på gratis tv andre går på iptv osv osv. Som tv2 sa det så kommer de nå til å være meget kyniske i kampene de velger. De kommer kun til å velge de populære kampene. Nå som tv2 hadde alle kampene så prøvde de å vise alle på tv i mer eller mindre grad. Nå kommer de kun til å ta de lagene som trekker tv sere, Regner da også med at Lyse kommer til å følge etter å vise alle storkamper på betalings tv. I år har ofte storkampene vært hovedkampen på tv2 sin gratis kanal. Mest sansyneligvis vil det si at RBK, enga og brann blir første prioritert.

Det er dette jeg mener med at det kommer til å bli dårligere for forbruker og ikke minst fotballpublikum.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340