Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 nov 08, 21:08

Jeg husker at da det ble klart at han var LSK-spiller så syntes jeg det var trist og surt. Jeg har til tider nesten kost meg med at han ikke har hatt suksess med LSK. Litt skadefro altså. Men i mine øyner er han ingen sviker, og jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvorfor han stakk, han hadde sikkert en god grunn. Jeg synes han fremdeles er en god fotballspiller (til tross for et labert LSK-år).  Og hvis han skulle bli aktuell for FFK igjen så skal jeg ikke holde i mot ham det som skjedde da han dro.

Han kunne sikkert vært brukbar for FFK, men han blir nok for dyr. Har hørt han har 1.7mill i året i LSK. Det er det nesten ingen klubber i Norge som har råd til fremover. I følge bakrommet skal de fleste lønnsbudsjettene ned 25 % i forhold til i dag. Spillere som kostet 3-4 mill i forrige overgangsvidu blir nesten gitt bort gratis i neste, bare for å slippe lønnskostnadene. Jeg er nesten glad vi ikke har skrevet under med Wherman ennå. Tror FFK bør tenke seg om både 3 og 4 ganger til før de gjør han til en av de best betalte kapteinene i TL (Det er vel det som er kravet hans, og som Morgan lovte ham?).

Appropo Gashi vs Brenne så er jeg enig i det som er blitt sagt her, men jeg vil legge til at jeg mener Brenne har bedre pasninger enn Gashi (som har 0 assist i TL eller noe sånnt?). Uansett er jeg veldig fornøyd med Gashi.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340