Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 nov 08, 15:09

Enig med mye av det der, men jeg vil også legge til at Brenne har litt større kreativitet. Gashi er ikke så god offensivt som alle skal ha det til, og etter min mening har Brenne et bedre skuddbein(hadde hvertfall, i FFK).

Men det med returjobbingen er et veldig viktig punkt du nevner. Husker en del eksempler fra de siste kampene hvor dyktige defensivt vi var på midten. Defensivt så er ikke Gashi sentral midtbanespiller sammen med Ramberg og Barsom er høyrekant, da jobber de for hverandre. De er uhyre dyktige 1. og 2. forsvarere og tok jobben for hverandre hver gang. Der hentet vi mange poeng.

Men, til tider syns jeg vi spilte dårlig angrepsfotball i fjor og at det var litt lite kreativitet. Der får vi jo et pluss med Simen Brenne. Så blir det en avveining hos trenerne hva vi vil gå for. En ting er hvertfall sikkert: en Simen Brenne som er inforstått med at det kan bli noen kamper på benken til en grei sum vil jeg være veldig positiv til!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340